miercuri, 6 mai 2009

Concurs

Am zis sa bag si eu un concurs ca sa va redescopar talentul scriitoricesc.
Concursul consta intr-o schita/eseu/fragment ca sa zic asa despre tatal dumneavoastra, adica titlu gen "Tatal meu", "Cu tata la pescuit", "Tata e eroul meu", "Despre tata", "Patris nostrus", "Fara tata 2", sau oricare titlu v-ati gandit voi, textul poate sa aiba orice lungime, si toate textele le voi publica aici pe blog, si nu va fi nici o cenzura. Fiecare text poate fi insotit si de poze daca vreti si poate fi scris in ce stil vreti si in ce limba vreti, sau daca credeti (dar noi ne indoim din start) ca nu stiti sa scrieti puteti sa trimiteti un desen.
Textele se pot trimite incepand de azi 06.05.09 si sfarsind cu lunea viitoare 11.05.09.
Reguli: nu exista reguli, de fapt textul trebuie sa aiba un titlu si sa fie semnat, nu conteaza pseudonim sau numele adevarat.
Castigatorul va fi desemnat de voi prin vot insa nu aveti voie sa va votati pe voi insiva, fiecare va trimite un mesaj cu titlul caruia ii da o bila alba pana miercuri 13.05.09.
Premiile sunt la alegere:
1. O enciclopedie
2. O pictura in acuarela pe orice tema (dupa cum stiti eu sunt un pictor aproape versat insa nu am bani de panza pe ulei)
3. Un cactus de calculator
4. Un trabuc / o ceva swarovsky

Let the contest begin!

Un comentariu:

ia zi