vineri, 27 martie 2009

paiceplm

...nu ma lasa marie
numa lasa sa mor
lasa-ma macar odata
la tilivizor

...azi nu s-a intamplat nimic deosebit in viata voastra? de exemplu frenci fraisii erau cruzi? nu? bine..asta e destul de bine, auzi, da berea nu era parca cu gust de pipi? a, tu bei la sticla? bravo si eu..naspa plictiseala, stateam azi la munca si sarise unu in raul de la geam...de la geam in rau nu avea cum...asta nu e un fapt deosebit din viata mea, nu , ca sa precizez... eu de exemplu ma gandesc ca daca as avea un pistol cu amortizor as impusca in ciori toata ziua...auzi? da tu stii cine e el greco? nu?... nici eu.
acu e deja tarziu dar am baut whiskey cu taurina si cred ca o sa bantui ceva in noapte pana o sa ma culc, dar pana atunci vreau sa descoper ceva deosebit in ziua care a trecut...s-au ieftinit ridichile, trebuia sa bag un call report la munca, aa era sa uit azi a fost unirea cu tara mama acu 91 de ani ago, pfoai acu mi-am amintit de ce beam din paharu ala bun...
seara am jucat paint ball ...ba si era unu maclaud ca-l vopsisem din cap pana-n picere, dar el nu, ca nu murise.
deosebirea zilei asteia plina de rutina fata de cealalta e doar in denumire restul e plictiseala. d'apoi crucea masii ei de treaba nu am zis ca p'ala care se inecase il resuscitase astia 30 min si nu stiu, cafeaua mea de la obisnuitul 10.30 e prea amara, life sucks, job sucks, wife not...
azi mi s-a intamplat ceva deosebit in viata mea... mi-am dat seama ce inseamna o intreaga zi valoroasa, o zi de viata o zi in viata ... dar apoi am uitat

Un comentariu:

  1. cand mi-ai zis tu d'ala ca se neca eram si noi la geam dar nu se vedea de la noi... azi mi-am vopsit unghiile cu verde...o sa vina primavara?

    RăspundețiȘtergere

ia zi