vineri, 27 martie 2009

ce se intampla?


... ne ducem mah pe apa sambetei (ca sa nu folosesc cealalta expresie). mancam prea mult, ne spalam cu apa prea multa, ardem gazul prea mult, printam pe foi multe, stam cu toata aparatura electronica si cu becurile aprinse foarte mult timp, taiem si ardem prea multi copaci, omoram mai multe animale decat ne este necesar, poluam mult mai mult natura, inventam chestii de distrugere mult prea puternice ca sa ne tie terra pe spatele ei, spunem mult prea multe fara sa ne gandim, facem copkii mai multi, ne cacam prea mult, politizam prea mult, ne razboim prea mult si pt ce?, macar de-ar muri mai multi, iar ce scriu eu aici e o generalizare, ca daca as afla ce se mai intampla mi-as face cruce cu toate mainile si picioarele.
... nu conteaza ca e sfarsitul lumii in 2012, ca vine un asteroid spre noi, ca maine poimane se duc pe banana resursele pamantului, ca omul de azi consuma de 50 de ori mai mult ca unu de acu 50 de ani, nu stiu...
ce tot vb eu aici, eu consum o tona de apa si stau cu toate aparatele in priza, mananc intr-o zi cam cat mananca o familie din peru o saptamana, respir o groaza de oxigen, mai ales sambata...si cand ma gandesc ca poate fi-miu nici n-o sa stie ce-i aia clorofila, poate din poze, daca ar mai exista hartie, imi vine sa iau drumu spre tibet sa ma calugaresc shaolin acolo...
nu mai suntem responsabil, chiar daca fiecare cu taraita ar incerca sa consume sa manance sa tina in priza sa respire mai putin totuna ritmul pamantului e deja depasit deci apa sambetei e inevitabila.
ce sa facem? eu ce sa fac? ajunge o ora cu lumina stinsa pt planeta...oricum o sa sting lumina ... si o sa ies afara si o sa arunc cu pietre in geamurile cu lumina...stiu nu o sa ajute, nici daca vin cu punga mea de acasa la magazin, nici daca arunc hartia la gunoi de hartie si pet-ul alaturi in ala de pet-uri... dar sunt optimist ca poate agonia care o sa urmeze o sa fie mult mai incolo, d-zeule ce-o sa fie..
nu stiu ce vorbesc acum ... toate astea o sa ajute, doar daca am reversa sistemul, daca am produce o catastrofa care ne-ar aduce pe toti la starea primordiala, nu cred ca am gandit-o eu acum, dar cred ca pamantul o mai fi facut faze din astea...
nu stiu
hai ca pc-ul meu consuma ca nebunul ca sa sustin cauza tre sa-l inchid...
ascult this is life de amy macdonald

Un comentariu:

ia zi