vineri, 13 iunie 2008

prehystoria

nu ca de obicei nu scriu, eu scriu cand n-am ce face, cand am ce face, si cand ma gadesc sa fac ceva dar nu fac, acu nu zic ca mi-am tras si eu blog ca ma tragea lumea de maneca, ca adica fa-ti mah si tu blog sa fii in rand cu lumea, nu, thuoamne fereste, adica singurul care m-a tras un pic asa e Skinu ca el si-a facut, da d'asta ingrijit. Acu mi-am facut si eu, dar inca nu stiu cum va fi cu el, ca eu cateodata prind o dragoste sa fac ceva si ma tine vreo 2 saptamani , si apoi ma plictisex si ma apuc de altceva. Asa m-am apucat si de dans si de hipism si de numismatica, stai asa, eu inca mai colectionez monezi, oricum ati prins ideea.

Blogul asta va fi cred, ca sa ma laud, ca sa injur ce am uitat sa injur ieri, ca sa va mai zic cum vad eu lumea (de fapt asta am vazut ca e cam scopul blogurilor astea), ca sa va zic pe unde am umblat cand n-am raspuns la telefon, ca sa fiu cinic...

Inca nu stiu sa umblu la butoane, dar cum zicea un coleg savant inca in viata, si vaca a fo salbatica la inceput, si alt coleg dar nu savant, desi presupun liber cujetator, imediat i-a dat cu replica, cum s-ar zice retorica, pai da mah, da atunci si noi eram salbatici si nu stiam sa-i culejem laptele.

Pe el mai discutam cate un subiect fierbinte si de actualitate, gen motivul arderii pe rug a Jeanei D'Arc, d'astea. bine hai sa aveti un w/e romantic

Un comentariu:

ia zi