joi, 26 iunie 2008

hai noroc

Am gura uscata tot timpul, nu stiu daca e de la caldura sau din cauza ca sunt enervat, intru intr-o farmacie si ma indrept spre aparatul de apa, imi iau tacticos un pahar si dau sa-l dau pe gat, cand simt o mana de paznic pe umar, vezi ca e prea rece, ee, acum ce sa zic, e perfecta, mai beau un pahar de apa si apoi il umplu si il iau cu mine, la intrarea in metrou il vand cu zece mii.
Apa e mai buna ca iubirea oare? Poti trai fara iubire ca fara apa? merita? Am in gand fragmentul despre definitia apei a lui Saint-Exupery, apoi am in mana paharul de la farmacie...
Corpul meu e 80% apa, adica Isus cand zicea beti din sangele meu si mancati din trupul meu avea un motiv stiintific plauzibil, doar ca noi nu stiam atunci ca avem atata apa in noi, ca apa e tot ce ne inconjoara, ca totul e o apa si-o pamant, ca tastatura mea contine apa, ca in ochi am o consistenta de apa, prin care presupun ca vad distorsionat lumea, ca de fapt apa prin care ma uit imi arata o alta realitate. Castravetele asta e apa, cafeaua e apa, oceanul e apa, norul acela in forma de castravete e apa, lemnul acela e apa, Irina e apa, foarfeca e apa, Lacustra de Bacovia, creierul meu plin de fara ganduri, inghetata scursa pe camasa de in e apa, iubirea e apa, ceapa e apa, lanul de grau e apa.
Da-mi te rog sa beau un pahar de iubire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ia zi