miercuri, 18 iunie 2008

acum ca si atunci

stau acum in fund undeva prin ... nu conteaza, undeva de unde se vede cerul cu toate cele 5 stele ale lui. aflu ca Romania si-a luat pumni in gura de la Olanda, scuip a mare paguba in ciuperci si-mi pare rau ca cineva pe care nu-l cunosteam decat din concerte, a cam murit, nu-mi dau seama daca e bine ca a iesit Operescu primar, ca pentru ca nu ma intereseaza, ca sunt alegator turmentat si indiferent, deci un punct forte e ca n-am cetatenie, Gogudelagaze imi cere iar tigari, il injura pe Banel ca e tigan borat, il intreb daca e rasist doar cand totul merge rau, mi se uita in gura da nu intelege cuvantul daca.
Mi-am ucis aproapele cu perna pana semana ezact cu ratusca cea urata din povestea aia cu minerii la universitate, apoi i-am facut statuie lui Che ca implinise o groaza de ani de cand se nascuse, am gasit o insigna marpha pe jos, dar imediat un pokemon mi-a zmuls-o brutal si a inceput sa planga, infundandu-si in urechi castile.
eu cred ca nu-mi traiesc istoria, cred ca am baut prea mult sau prea putin, sau bautura era proasta pt ca realitatea si fictiunea mi se par la fel, dar tot nu ma inca intereseaza, cred ca timpul trece pe langa mine, dar eu nu-l opresc, cred ca de fapt eu nu am sa exist pt istorie si actionez ca atare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ia zi