miercuri, 8 iulie 2009

la interfon


ianuarie 20, ora 23.04, 3°

- alo, da!
- da, buna ziua, sunt postasul, deschideti-mi va rog.
- da? pai postasul are cheile lui.
- pai le-a uitat acasa... le-am uitat adica... acasa le-am uitat, deschide-ti va rog!
- da, dar postasul are dublicat plus ca noi avem postarita..
- pai postarita a fost pana ieri, ca si-a facut operatie de schimbare de sex... mi-am facut operatie de schimbare de sex si...si de voce si s-a rupt dublicatul, deschideti va rog!
- da?
- da, hai va rog deschideti, va implor ca inghet aici
- si care e numele postaritei?
- ?!?
- a?
- da poate a venit salvarea! deschideti?
- cum salvarea?
- pai a sunat cineva la urgente, si am venit acum cu salvarea, deschideti!
- la ce apartament?
- la 28, deschideti, hai ca moare omu!
- pai in blocul asta sunt doar 27 de apartamente
- ?!?
- de fapt, acuma sincer intre noi, eu sunt chinez - forta de munca eftena, m-a chemat administratorul sa fac apartamentul 28.
- acuma? in miezul noptii, tu nu vezi cat e ceasu'?
- pai eu sunt pasare de noapte?
- pai parca ziceai ca esti chinez!
- asculta, domne, dumneata esti ornitolog sau rasist?!
- in seara asta sunt rasist!
- daca nu deschizi ramaneti fara apa calda inca o saptamana!
- aa, acuma esti instalator!
...
- pamantene, sunt un troglokucorg de pe indepartata planeta Piscolatus din galaxia numisiida Platfusinusdeunus, am calatorit mii de ani lumina venind intr-un suflet aici, sa salvez planeta voastra, deschide, intregul univers depinde de tine, deschide pamantene!
- aa, ai venit sa te caci!
- aceasta este o mica consideratiune pentru binele pe care-l fac omenirii, pamantene deschide, altfel fac una cu pamantul mm pamantul.
- nu deschid ca te stiu eu, e frig afara si ai venit sa te caci pe scara noastra!
- bah daca nu deschizi chem politia, pompierii si mascatii
- cheama-i, cheama-i ... eu nu plec nicaieri, chiar as putea sa stau si o ora sa vorbesc asa cu tine!
- domne esti un bulangiu, daca nu deschizi te prind si te bat de-ti suna apa-n cap!
- da? domnu e violent... ia sa-l chem eu pe frate-miu sa te bata, stii cine e frate-miu? - e bodyguard
- buna seara! suntem de la agentia de curatenie gicus serele prim, am venit sa facem curatenie in apartamentul 28, bineinteles ca gratis, deschideti!
- gogule, tu esti mah?
- da? da de unde stii
- sunt eu sutu, boule ai zis ca vii la zece, si de abia acu ai ajuns,hai intra si vin-o la 27 ca-i grea cacatul asta de plasma....

2 comentarii:

ia zi