miercuri, 8 octombrie 2008

Eu sunt urat, dar cand rad sunt frumos.


Zambetul, rasul, umorul, ilarul, comicul, ironia, autoironia, hazul, veselia, gluma, amuzamentul, sunt lucruri foarte importante pentru mine, sunt aproape pe acelasi loc cu dragostea, ca sa intelegi comparatia. Frumusetea pt mine e trecatoare, inteligenta e trecatoare, bogatia e trecatoare, pana si prostia e trecatoare, dar rasul e vesnic. Daca vei rade cu mine vei fi prietenul meu, daca vei rade de mine vei ramane prietenul meu, daca vei rade cu mine si vei ramane prietenul meu atunci esti prietenul meu.
Cat e de frumos un om care rade? Un om care rade e cel mai frumos om din lume, omul care rade e cel care cunoaste acel mic secret al fericirii, care il face sa uite ca nu are bani pentru masa de maine, ca afara e furtuna, ca razboiul a iesit la coasa, ca ploaia i-a inundat recolta, ca bursa scade cand el a cumparat de ultimii bani actii, cand nu mai are nimic de pierdut. Ai zice ca acei oameni sunt nebuni, ca rasul e nebun, ca logica le-a parasit mintile, ca trebuie sa-ti pastrezi capul limpede si ca rasul ti-l tulbura.
Rasul e ambrozia zeilor pe care eu o detin si o folosesc, nu ma amestec in problemele lumii decat razand. Mai bine razi de mine decat sa plangi, zicea o vorba.

2 comentarii:

  1. scrie ba mai des!

    razi

    (scuze de continut, dar de la tine am link-ul... asa l-am dat si eu mai departe)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos articol....m-ai convins, te pun la favorite.

    RăspundețiȘtergere

ia zi